Jaka torebka do pracy?

2023-06-26
Jaka torebka do pracy?

Jaka torebka do pracy? Czym się kierować?

Wybór torebki do pracy zależy przede wszystkim od charakteru wykonywanej pracy, obowiązującego dress code, odległości jaką musimy przemierzyć, aby się do niej dostać, środka komunikacji, poczucia wygody oraz własnych preferencji. Ogólnie rzecz ujmując, torebka do pracy powinna być praktyczna i odpowiednio pojemna.

Zazwyczaj duża torba do pracy przyda się, jeśli zabieramy ze sobą wiele dodatkowych, niezbędnych elementów i przedmiotów pracy lub po pracy zazwyczaj robimy codzienne zakupy. Torebka do pracy z kieszeniami i organizatorem przyda się w przypadku przewożenia np.: dokumentów. Elegancka torebka do pracy jest wskazana zwłaszcza do biura, w przypadku biznesowych zajęć czy bardzo formalnych i urzędowych. W przypadku przemieszczania się do pracy komunikacją miejską warto zadbać o to, aby torebka nie miała otwartego i łatwo dostępnego wnętrza, a raczej odpowiednie zabezpieczenie jak np.: zamek plus klapa na zatrzask.

Najczęściej wybierane rodzaje torebek do pracy

Zazwyczaj decydujemy się na następujący fason torebek damskich:

  • klasyczna torebka na ramię jako bardzo wygodna opcja, z solidnymi uchwytami lub regulowanym paskiem. Może mieć różny fason i styl, np.: ozdobna klamra, klapa, zamek, dodatkowe zdobienia, forma kuferka itp.;
  • torebka typu listonoszka do wygodnego przewieszenia na skos, odpowiednio pojemna, w rożnych stylach, pozostawia obie dłonie wolne i nie ogranicza naszych aktywności;
  • torebka aktówka – bardzo formalna, profesjonalna i elegancka, idealna na dokumenty, laptop i inne tego typu akcesoria;
  • torebka typu shopper, czyli duża pojemna torba, o prostym i przestronnym wnętrzu. Nierzadko można to takich toreb dokupić odrębnie funkcjonalny organizer do wnętrza z przegrodami. Obecnie w modzie są także torby worki, o cylindrycznym kształcie, u góry ściągane sznurkiem, również elegancko wykończone ze skóry;
  • torba na laptopa, czyli specjalistyczna torba z odpowiednim wnętrzem, aby chronić sprzęt przed uszkodzeniami.

Jaka torebka do pracy w biurze jest najodpowiedniejsza?

Torebka do pracy w biurze powinna być dobrej jakości, dobrze i estetycznie wykonana i dopasowana do charakteru pracy i stylizacji. Powinna być odpowiednio pojemna, nie za mała, ale też nazbyt nie przeciążona.

Warto postawić na kolory neutralne, czyli na klasyczną czerń, na brąz, szarość, granat, szmaragdową zieleń, bordo czy różne odcienie beżów. Kolory te są bardziej uniwersalne i eleganckie w kontekście obowiązującego dress code.

Zadbajmy o jakość materiału ich wykonania. Najlepiej jak jest to skóra naturalna, skóra welurowa, albo wysokiej jakości ekoskóra. Rzadziej wybieramy torebki tekstylne do pracy w biurze.

Rozmiar torebki powinien pozwolić na swobodne przenoszenie: portfela, dokumentów, kluczy, notatnika, kosmetyków, notebooka, telefonu.

Dla dodania stylizacji jeszcze bardziej eleganckiego charakteru warto, aby również torebka posiadała eleganckie detale, np.: złote czy srebrne okucia.

Sprawdź dostępne produkty i przeczytaj inne artykuły z bloga:

- Akcesoria damskie

- Okulary damskie przeciwsłoneczne

- Zakolanówki damskie

- Perfumy

- Czy buty i torebka muszą być w tym samym kolorze?

- Jak czyścić zamszowe sneakersy?

Pokaż więcej wpisów z Czerwiec 2023
Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 5166 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-06-20
Szybko, sprawnie i zgodnie z zamowieniem
2024-06-17
Super wszystko!
pixel